Van Montfort, een merk met een rijke geschiedenis en sterke reputatie in de bouwsector, stond voor een uitdaging. Hun bestaande branding was niet meer in lijn met de moderne uitstraling die ze wilden overbrengen. Hoewel het merk sterk bleef in zijn kernwaarden, was er behoefte aan een frisse wind om relevant te blijven in een snel veranderende markt. Hun missie en visie vroegen om een identiteit die zowel hun betrouwbaarheid als hun vooruitstrevendheid weerspiegelde.
Nieuwe website in ontwikkeling: We zijn momenteel druk bezig met het bouwen van een gloednieuwe website die gebruiksvriendelijker is en direct duidelijk maakt wat Van Montfort doet, hoe ze het doen en wie ze zijn. De website wordt een belangrijk platform om zowel bestaande als nieuwe klanten te laten zien waar Van Montfort voor staat: betrouwbaarheid, vakmanschap en innovatie.
De rebranding van Van Montfort heeft het merk een moderne uitstraling gegeven, die perfect aansluit bij hun visie voor de toekomst. De nieuwe look & feel straalt niet alleen professionaliteit en betrouwbaarheid uit, maar laat ook zien dat Van Montfort klaar is om mee te groeien met de veranderende markt. Met de nieuwe website in aantocht zetten we de puntjes op de "i" om hun verhaal helder, krachtig en toegankelijk te communiceren.