Knallende openingscampagne voor PLUS Loon op Zand
Voor de feestelijke opening van de gloednieuwe PLUS-supermarkt in Loon op Zand ontwikkelden we een lokaal campagneconcept dat direct aansloeg. Centraal stond een opvallende activatie: bij inlevering van je kassabon op de openingsdag maakte je kans op één minuut gratis winkelen. Een actie die zorgde voor volop enthousiasme én volle winkelwagens.
We verzorgden een op maat gemaakt openingsmagazine met aandacht voor de versafdeling en de regio. Boordevol aanbiedingen, een kijkje achter de schermen bij ondernemer Stefan Ammerlaan en natuurlijk de bekendmaking van de openingsactie. Een tastbaar communicatiemiddel dat hielp bij het versterken van het lokale karakter van de PLUS.
De 12 jarige winnares van de gratis winkelminuut liet er geen gras over groeien: haar karretje werd gevuld met alles wat een kinderhart begeert: zwembadfloaties, snoep en meer. Gelukkig stond PLUS-ondernemer Stefan Ammerlaan paraat om een handje te helpen. De eindscore? Een gevulde kar ter waarde van maar liefst €267.
De actie genereerde niet alleen flinke aandacht en veel betrokkenheid op openingsdag, maar zorgde ook voor directe klantbinding. Dankzij de lokale insteek, de zichtbaarheid in het dorp en de persoonlijke noot van de ondernemer werd de PLUS Loon op Zand met open armen ontvangen.